Saturday, October 30, 2010

aKu JuaL aPa SaJa YaNG aDa VaLue

Lama juga rasanya tak update blog ni. Ni semua gara-gara penyakit buatan orang... he..he.. aku mengandunglah...

Dah 2 tahun kahwin, baru sekarang aku hamil. Aku tak kisah sangat, risau pun tak bila tak mengandung-mengandung. Suamiku la yang nampak macam tercabar. Lelaki biasalah... Padaku rezeki tu Tuhan akan bagi bila masa sesuai , menurut ilmuNYA la...

Aku ni nak war-warkan pasal blog baru ku di http://blogmeelah.blogspot.com . Kat sini aku ada jual beberapa produk yang dah pernah aku guna. Tu yang berani promote. Kau orang tengok-tengok la apa yang berkenan. Setakad ni baru dua produk. Produk fizikal. Produk digital belum sedia untuk dijual... Tunggu segala pening dan loya ni hilang... Aku betul-betul rasa nak tidur je....

No comments:

Post a Comment