Tuesday, October 19, 2010

TM bagus untuk resdung

Hi semua,

Pagi ni aku nak cerita pasal TM lagi. Gambar botol kat sebelah tu...

Aku ni ada resdung. Dengan tabiat suka seafood lagi teruk resdungnya. Jerawat kat payah ceritalah, selalu naik dan surut silih ganti. Dan yang paling mengerikan aku perasan, hidungku berbau busuk.

Setelah 2-3 hari dok minum TM ni , lendir @ kahak senang je keluar melalui mulut. Bukan setakad senang, selalu dan banyak pulak tu. Seminggu lepas tu, hidung pun dah tak berbau. Tapi jerawat lambat sikit hilangnya, coz makan tak jaga.

Selain itu, kesan lain yang aku perasan dengan titiskan TM dalam minumanku, kencing aku lebih kerap pada awal pengambilan, berak pun senang. Badan lebih bertenaga.

Bila dah lama-lama, tahap kesihatan aku lebih baik dari sebelumnya. Aku ni selalu kena batuk, antibodi lemah. Pendek kata ia membantu la...

No comments:

Post a Comment